Uszkodzenia/zaginięcia i inne sprawy dotyczące drogi przesyłki należy zgłaszać do operatora przesyłki.
W takim wypadku należy wypełnić odpowiedni formularz na stronie firmy kurierskiej.
Aby to zrobić, należy wejść na odpowiednią stronę:
W przypadku Inpost kurier:
https://inpost.pl/reklamacje/przesylka-nadana-do-domuW przypadku Inpost Paczkomat:
https://inpost.pl/reklamacje/przesylka-nadana-do-paczkomatuW przypadku DPD i DPD Pickup:
https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/W przypadku Orlen Paczka (dawniej paczka w ruchu):
https://www.orlenpaczka.pl/reklamacje/We wszystkich przypadkach należy w polu zgłaszający reklamacje wybrać nadawcę lub odbiorcę i podać swoje dane.
1. Nieterminowe doręczenie.
Klient ma 14 dni na zgłoszenie WysylajTaniej.pl. W celu złożenia reklamacji należy zalogować się do swojego konta a następnie wejść w zakładkę "Reklamacje".
2. Uszkodzenie/ubytek/zagubienie przesyłki:
Uszkodzenie jawne - widoczne przy odbiorze przesyłki, należy odnotować przy podpisaniu odbioru przesyłki; nie należy przyjmować przesyłki bez zastrzeżeń; kurier na miejscu powinien spisać protokół szkody (jeśli nie spisał należy niezwłocznie zgłosić to do Przewoźnika).