15 postów “FAQ — Wtyczka WooCommerce (pytania i odpowiedzi)

  1. W jaki sposób mogę sobie przetestować wysyłkę z Panelu (tak aby sprawdzić czy działa to tak jak powinno).
    Trzeba to do was zgłosić czy jest jakiś testowy adres ?

    1. Nie trzeba zgłaszać nigdzie chęci przetestowania wtyczki.
      Można generować przesyłki bezpośrednio z wtyczki i sprawdzać prawidłowość ich przesłania w zakładce koszyk na panelu wysylajtaniej.pl.
      Przesyłki w taki sposób wygenerowane nie są jeszcze aktywne gdyż wymagają uruchomienia opłacenia. Wtyczka po prostu generuje przesyłkę do koszyka w wysylajtaniej i tam można podjąć dopiero decyzję o jej uruchomieniu lub usunięciu.

  2. chciałbym umożliwić klientom wybór jeśli dobiją kwotą zamówienia do darmowej wysyłki czy jest to możliwe.

    1. Tak jest to możliwe. Nasza wtyczką obsługuje zarówno stawki płaskie w metodach dostawy jak i darmową wysyłkę.
      Wystarczy dodać odpowiednią opcję w metodach wysyłki i wybrać ją w zakładce „połącz usługi”

    1. Mapa wyświetla się przy wyborze inpost paczkomaty, gdyż tylko tam jest potrzebna. W pozostałych przypadkach nie wybieramy punktów z mapy, gdyż następuje doręczenie pod adres, a nie do punktu.

    1. System przyjmuje zamówienia cały tydzień 365 dni w roku. Jednakże zamówienia kuriera po odbiór przesyłki możliwe są od poniedziałku do piątku. Paczkomaty mają możliwość nadania paczki w dowolnym momencie.

    2. A to czy zamówienia w woocommerce można ustawić od piątku do niedzieli to jest kwestia ustawienia odpowiedniej opcji w WordPress i woocommerce. Wtyczka do wysyłki paczek wysylajtaniej.pl nie ma tutaj nic do rzeczy. Paczki mogą być realizowane w dowolnym momencie także tylko od piątku do niedzieli.

  3. Czy można dodać sam numer przesyłki (przesyłka niewygenerowana przez wysyłajtaniej) w celu możliwości śledzenia jej przez kupującego?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *